Zgłoszenie serwisowe

Gwarancja Door-to-door

Wszystkie wyciskarki marki Hurom, pochodzące z oficjalnej polskiej dystrybucji objęte są gwarancją door to door. Lista Autoryzowanych Sprzedawców dostępna jest w zakładce „Gdzie Kupić”.

Standardowy okres gwarancji na wyciskarki Hurom to 10 lat na silnik oraz 2 lata na części. Jeżeli zarejestrowałeś swój produkt w ciągu 30 dni od daty zakupu, okres gwarancji na części wynosi 4 lata.

W trosce o najwyższy poziom obsługi klienta i jak najlepsze działanie Twojej wyciskarki, w przypadku problemów preferujemy dostarczenie wyciskarki do naszego serwisu, gdzie oprócz naprawy, przejdzie kompletny przegląd mający na celu sprawdzenie działania pozostałych elementów oraz wyeliminowanie ewentualnych problemów w przyszłości.

Aby skorzystać z gwarancji door to door należy:

  • Dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez Formularz serwisowy
  • W informacji zwrotnej, wysłanej na podany w zgłoszeniu adres email otrzymają Państwo informację o nadaniu numeru RMA oraz sposobie zapakowania przesyłki.
  • Wyciskarka powinna być zapakowana w oryginalny karton, jeżeli nie jest to możliwe to w opakowanie zastępcze, przy czym należy zwrócić uwagę na jak najbezpieczniejsze zapakowanie urządzenia. W zależności od rodzaju usterki należy odesłać całą wyciskarkę lub jej górną część. Nie należy odsyłać akcesoriów dodatkowych jak pojemniki na sok, szczoteczki, stojaki.
  • Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć oryginał karty gwarancyjnej, oraz kopię dowodu zakupu jeżeli nie został przesłany elektronicznie wraz z formularzem.
  • Kurier odbierze od Państwa wyciskarkę w podanym przez Państwa terminie, przy czym najwcześniej w następnym dniu roboczym po dokonaniu zgłoszenia reklamacyjnego. Po naprawie wyciskarka zostanie odesłana do Państwa na nasz koszt.

Warunkiem skorzystania z gwarancji door to door jest posiadanie karty ważnej karty gwarancyjnej.

Tylko tak zgłoszone reklamacje zostaną objęte gwarancją door to door. Wyciskarki wysłane do serwisu bez wcześniejszego zgłoszenia i uzyskania numeru RMA nie będą przyjmowane, lub też klient zostanie obciążony kosztami usługi serwisowej oraz przesyłki w przypadku nieuzasadnionej reklamacji.


Formularz serwisowy


  Dla niezarejestrowanych  

Jeżeli nie rejestrowałeś swojej wyciskarki, nie masz numeru rejestracyjnego bądź jesteś tu pierwszy raz wypełnij poniższy formularz.


  Dla zarejestrowanych  

Jeżeli rejestrowałeś swoją wyciskarkę na naszej stronie internetowej w celu przedłużenia gwarancji i masz przypisany numer rejestracyjny, skorzystaj z powyższego formularza.