Zgłoszenie serwisowe

Gwarancja Door-to-door

Wszystkie wyciskarki marki Hurom, pochodzące z oficjalnej polskiej dystrybucji objęte są gwarancją door to door. Lista Autoryzowanych Sprzedawców dostępna jest w zakładce „Gdzie Kupić”.

Standardowy okres gwarancji na wyciskarki Hurom to 10 lat na silnik oraz 2 lata na części. Jeżeli zarejestrowałeś swój produkt w ciągu 30 dni od daty zakupu, okres gwarancji na części wynosi 10 lat*.

Warunki Gwarancji

W trosce o najwyższy poziom obsługi klienta i jak najlepsze działanie Twojej wyciskarki, w przypadku problemów preferujemy dostarczenie wyciskarki do naszego serwisu, gdzie oprócz naprawy, przejdzie kompletny przegląd mający na celu sprawdzenie działania pozostałych elementów oraz wyeliminowanie ewentualnych problemów w przyszłości.

Aby skorzystać z gwarancji door to door należy:

  • Dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez Formularz serwisowy
  • W informacji zwrotnej, wysłanej na podany w zgłoszeniu adres email otrzymają Państwo informację o nadaniu numeru RMA oraz sposobie zapakowania przesyłki.
  • Wyciskarka powinna być zapakowana w oryginalny karton, jeżeli nie jest to możliwe to w opakowanie zastępcze, przy czym należy zwrócić uwagę na jak najbezpieczniejsze zapakowanie urządzenia. W zależności od rodzaju usterki należy odesłać całą wyciskarkę lub jej górną część. Nie należy odsyłać akcesoriów dodatkowych jak pojemniki na sok, szczoteczki, stojaki.
  • Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć oryginał karty gwarancyjnej, oraz kopię dowodu zakupu jeżeli nie został przesłany elektronicznie wraz z formularzem.
  • Kurier odbierze od Państwa wyciskarkę w podanym przez Państwa terminie, przy czym najwcześniej w następnym dniu roboczym po dokonaniu zgłoszenia reklamacyjnego. Po naprawie wyciskarka zostanie odesłana do Państwa na nasz koszt.

Warunkiem skorzystania z gwarancji door to door jest posiadanie ważnej karty gwarancyjnej.

Tylko tak zgłoszone reklamacje zostaną objęte gwarancją door to door. Wyciskarki wysłane do serwisu bez wcześniejszego zgłoszenia i uzyskania numeru RMA nie będą przyjmowane, lub też klient zostanie obciążony kosztami usługi serwisowej oraz przesyłki w przypadku nieuzasadnionej reklamacji.

Formularz serwisowy

Jeżeli nie rejestrowałeś swojej wyciskarki, nie masz numeru rejestracyjnego bądź jesteś tu pierwszy raz wypełnij poniższy formularz.

Jeżeli rejestrowałeś swoją wyciskarkę na naszej stronie internetowej w celu przedłużenia gwarancji i masz przypisany numer rejestracyjny, skorzystaj z powyższego formularza.